Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

Pilicka Telefonia ma Insoft CRM


Spółka Pilicka Telefonia zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM . Jest to aplikacja wspomagająca relacje z klientami, oparta na platformie Lotus Notes. Dane wykorzystywane przez aplikację gromadzone są na serwerze IBM AS/400, a dostępne są zarówno w centrali jak i w oddziałach operatora telekomunikacyjnego.

Każdy pracownik telefonii Pilickiej ma dostęp wyłącznie do wydzielonych informacji. Zależą one od stanowiska, ale uwzględniają również teren działania poszczególnych oddziałów firmy. Kluczowym elementem przedsięwzięcia była integracja danych systemu CRM z systemem billingowym. Informacje billingowe gromadzone w bazie IBM DB2 są automatycznie pobierane do systemu Insoft CRM.

09.07.2001, Puls Biznesu

Kontakt:
INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl.