Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

Insoft oferuje w lutym br. szkolenia dla Partnerów z obsługi systemów PC-Market i Mini-Market

PC-Market to jeden z flagowych systemów firmy Insoft. Służy on do obsługi klienta detalicznego, zarządza sklepami i sieciami sklepów, a także współpracuje m.in. z kasami fiskalnymi, POS, czytnikami kodów kreskowych, przenośnymi terminalami, specjalizowanymi drukarkami, wagami i kartami rabatowymi.

W dniach 10 - 11 lutego 2011 r. odbędzie się szkolenie z tego sytemu dla Partnerów. Jest to podstawowe szkolenie serwisowo-techniczne przeznaczone dla początkujących serwisantów będące przepustką dla szkoleń zaawansowanych. Szkolenie kosztuje 300 zł netto + VAT. Program kursu obejmuje m.in.: instalację wersji 1-stanowiskowej na MSDE2000, omówienie budowy i krótkie możliwości programu (moduły dodatkowe), podstawy obsługi programu, konfigurację systemu. Są także przewidziane praktyczne ćwiczenia z najczęściej wykonywanych operacji.

Z kolei 16 lutego br. odbędzie się szkolenie z obsługi systemu Mini-Market. Ten kurs jest zaawansowany i obejmuje zakres najnowszego produktu firmy - oprogramowania dla sieci sklepów opartego o sprzedaż detaliczną. Cena szkolenia to 250 zł netto + VAT. Program tego szkolenia obejmuje m.in.: konfigurację z Centralą PC-Market, dodawanie sklepu, konfigurację stanowiska, obsługę dokumentów, konfigurację użytkownika i serwer wymiany.

Insoft produkuje i wdraża oprogramowanie zwiększające sprawność handlową przedsiębiorstw. Firma specjalizuje się w systemach sprzedaży i wsparciem obsługi klienta CRM.

Luty 2011, bestshopnet.pl
Więcej informacji...

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, market@insoft.com.pl