Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

Dealerzy Forda wybrali oprogramowanie Insoft CRM

Spółka Polska Grupa Dealerów, zrzeszająca salony sprzedaży Forda, zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System pracuje w dziale obsługi klienta instytucjonalnego FLIT.

Wdrożenie rozproszonego systemu
Insoft CRM objęło trzy salony: dwa w Krakowie (Ford EuroCar i Ford Partner) i salon w Warszawie (OMC Motors). Dane o klientach gromadzone są w bazach Lotus Notes na dwóch serwerach Linux uzgadniających dane między Warszawą a Krakowem. Oddziały połączone są z centralą poprzez sieć LAN. Dostęp do danych zabezpiecza m.in. system weryfikacji i szyfrowania oparty na kluczu prywatnym i publicznym. Mechanizm replikacji danych o klientach pozwala automatycznie uzgadniać wiedzę między centralą firmy, oddziałami oraz handlowcami pracującymi w terenie.

21.08.2002, Puls Biznesu (Nr 160 str. II Dodatku Technologia i Biznes)

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl