Informacje prasowe
Wdrożenie systemu CRM w Higiena System
Firma Higiena System Sp. z o.o wdrożyła system CRM stworzony przez Microsoft. Wdrożenie przeprowadziła firma Insoft, posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie na polu wdrożeń systemów tej klasy. Aplikacja Microsoft Dynamics CRM 4.0 ma udoskonalić jakość usług oraz zagwarantować satysfakcję klientów firmy.
Duże możliwości tego systemu umożliwiają tworzenie i zachowanie klarownego obrazu współpracy z klientami na każdym etapie współpracy, zaczynając od pierwszego kontaktu, przez sprzedaż, kończąc na pomocy serwisowej. Samo wdrożenie systemu składało się z dwóch etapów, które udało się zrealizować w przeciągu jednego miesiąca.
W pierwszej kolejności Insoft przeprowadził instalację i konfigurację systemów Microsoft SQL Server 2008 i Microsoft Dynamics CRM Server. Zajęto się również integracją zainstalowanych serwerów ze środowiskiem informatycznych klienta (np. z serwerem poczty elektronicznej). Wdrożeniowcy zainstalowali również klientów Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla Outlooka oraz dokonali konfiguracji przeglądarki Internet Explorer tak by mogła ona współpracować z serwerem CRM.
W trakcie drugie etapu przeprowadzono szkolenia dla użytkowników systemu. Szkolenia te dotyczyły obsługi oprogramowania oraz administrowania systemem. Podczas tych szkoleń uczestnicy mieli okazję poznać podstawowe funkcjonalności systemu CRM, czyli automatyzację procesów marketingowych, zarządzanie procesem sprzedaży oraz obsługę posprzedażową klienta z planowaniem usług serwisowych.
Higiena System działa na polskim rynku od 1995 roku, oferując usługi outsourcingowe na polu utrzymywania czystości na terenie budynków oraz szereg usług specjalistycznych.
21 czerwiec 2010, www.erpportal.pl, www.portalcrm.pl, www.erp-view.pl, www.magazynit.pl, www.erp24.pl, www.ww.magazynit.pl, www.crmreview.pl, www.pb.pl
Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl.