PC-Market jako program obsługi sieci franczyzowej
Marka „Sklep Polski” istnieje od 1999 roku i aktualnie pod swoim brandem obsługuje już ponad 300 placówek, z czego 94 sklepy związane są z siecią na zasadzie „twardej franczyzy”, której celem jest integracja sieci ze sklepami. Większość placówek zlokalizowana jest na terenie województw kujawsko-pomorskiego oraz wielkopolskiego. Jednym z warunków przystąpienia do sieci „Sklep Polski” jest posiadanie co najmniej 70m2 lokalu użytkowego.
Sieć „Sklep Polski”, celem zwiększenia wydajności i efektywności pracy sklepów franczyzowych, pracuje na programie PC-Market, który pozwala m.in. optymalizować zamówienia na sklepach franczyzowych – generować zbiorcze zamówienia, centralnie zarządzać cenami sprzedaży, a także sporządzać raporty dla całej sieci sklepów.
Więcej o PC-Market
Źródło: zyciehandlowe.com.pl, www.skleppolski.pl
Kontakt: INSOFT sp. z o. o., tel. 12 415-23-72, e-mail: market@insoft.com.pl