PC-Market, oprócz tradycyjnych funkcji magazynowych wspiera również sprzedaż przez internet. Dzięki integracji ze sklepami internetowymi możliwe jest zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym z poziomu programu magazynowego, od momentu wysłania towaru do sklepu internetowego do wystawienia faktury za zrealizowane zamówienie. Zapoznaj się z naszym rozwiązaniem dla e-commerce i przenieś swój sklep również do sieci. Zobacz, jak w łatwy sposób można założyć sklep internetowy z poziomu programu PC-Market
Zobacz więcejMiło nam poinformować, że kolejna sieć sklepów spożywczych wybrała oprogramowanie Insoft do zarzadzania placówkami handlowymi. W ramach dynamicznego rozwoju "Deli Delikatesy" postawiły na nowoczesne rozwiązanie obsługi sprzedaży - kasy samoobsługowe, które współpracują z programem PC-Market. Wdrożenia dokonał autoryzowany Partner Insoft - firma Jantar
Zobacz więcejChata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych rozwijająca się od 1997 r. Obecna jest w Wielkopolsce, Kujawsko-Pomorskiem, Lubuskiem, Zachodniopomorskiem, Pomorskiem i na Dolnym Śląsku. Sieć postawiła na sprawdzone rozwiązanie dotyczące zarządzania placówkami handlowymi - PC-Market, a centralnie zarządzana jest za pomocą Konsoli Kupca
Zobacz więcej"Lawinia" to kolejny sklep, który zarządzanie sprzedażą oparł na sprawdzonym rozwiązaniu PC-Market oraz kasie fiskalnej Novitus Next.
Zobacz więcejEkran realizacji zamówień w postaci graficznej prezentuje obsługiwanemu klientowi status realizacji jego zamówienia. Prezentacja podzielona jest na sekcje: "W trakcie realizacji", w której znajdują się zamówienia aktualnie realizowane, oraz "Gotowe do odbioru", w której znajdują się zamówienia już zrealizowane, gotowe do odebrania przez klienta. Ekran współpracuje z programem PC-Gastronom, a także z aplikacjami "Ekran kuchenny" oraz "Bonownik"
Zobacz więcejPC-Market to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania sklepem spożywczym. Dzięki programowi PC-Market w łatwy i przejrzysty sposób możesz m. in.: zarządzać gospodarką magazynową, ustalać ceny sprzedaży towarów, tworzyć gazetki promocyjne, przeceniać towary, których termin ważności dobiega końca itd. Rozbudowany i zautomatyzowany proces Inwentaryzacji w programie pozwala na sprawne przeprowadzenie Remanentu w Twoim sklepie. PC-Market to ponad 28 000 zadowolnych klientów. Sprawdź, dlaczego warto postawić na program PC-Market.
Zobacz więcejPC-Market to rozwiązanie, które w prosty sposób pozwala zarządzać sklepami mięsnymi, zarówno pojedynczymi, jak i sieciowymi. Program współpracuje zarówno z tradycyjnymi kasami fiskalnymi, z kasami PC-POS, a także z programem sprzedażowym typu Mini-Market.
Zobacz więcejProwadzisz piekarnię i szukasz rozwiązania, dzięki któremu zarządzanie siecią piekarni stanie się prostsze, a personel będzie się mógł skupić na profesjonalnej obsłudze klienta? Poznaj PC-Market w wersji dla branży piekarniczo-cukierniczej. Dzięki rozbudowanym modułom, rozwiązanie PC-Market może zostać dopasowane do różnego rodzaju piekarni, cukierni i lodziarni.
Zobacz więcejPC-Market we współpracy z programem Mini-Market, to rozwiązanie dopasowane dla sklepów kosmetycznych oraz drogerii. Dzięki bogatej funkcjonalności rozwiązania oraz rozbudowanym opcjom programu dedykowanym dla drogerii, zarządzanie sklepem staje się łatwiejsze, a personel sklepu może skupić się na obsłudze klienta - m.in. dzięki uproszczonej obsłudze magazynu. Zapoznaj się z naszym rozwiązaniem dla branży drogeryjnej.
Zobacz więcejSPAR to kolejna sieć sklepów spożywczych, która do zarządzania handlem wybrała rozwiązanie oferowane przez firmę Insoft. Zarówno Konsola Kupca jako centrala, jak i PC-Market jako program magazynowy doskonale sprawdza się w franczyzowym modelu zarządzania sklepami, o czym mówi jeden z właścicieli sklepów, które działają pod szyldem SPAR
Zobacz więcejFirma Jantar - Autoryzowany Partner Insoft - po raz kolejny może pochwalić się wdrożeniem kas samoobsługowych, które współpracują z programami firmy Insoft - PC-Market oraz PC-POS. Tym razem na takie rozwiązanie zdecydowała się wrocławska Astra Sp. z o. o., decydując się na instalację kas samoobsługowych
Zobacz więcej"Mirabelka" to kolejna sieć sklepów, która zaufała sprawdzonemu programowi PC-Market do obsługi swoich placówek. Mirabelka to sieć sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego. Aktualnie ponad 300 sklepów należy do sieci "Mirabelka".
Zobacz więcejEkran klienta to rozwiązanie umożliwiające prezentację klientowi sporządzanego w danej chwili paragonu. Ponadto ekran umożliwia wyświetlanie grafik o charakterze informacyjno-promocyjnym. Ekran klienta obsługiwany jest za pomocą dodatkowego modułu PC-POS
Zobacz więcejPC-Petrol to system przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw pracujących niezależnie, jak i w systemie sieciowym. Rozwiązanie umożliwia zautomatyzowanie zarówno stacji benzynowej, jak i działającego w ramach stacji sklepu oraz punktu gastronomicznego.
Zobacz więcej
PC-Gastronom to system samodzielnej kasy lub kasowo magazynowy. Prosty interfejs umożliwia łatwe definiowanie receptur oraz zestawów. To łatwa praca na rachunkach. Możliwość otwarcia wielu rachunków na raz, ich dzielenia, łączenia itd. Umożliwia definiowanie wyglądu sali, ustawienia stolików. Obsługa magazynu pozwala na zamawianie surowców wg prognozowanych potrzeb.
Zobacz więcejPC-Retail - rozwiązanie do zarządzania siecią własnych punktów handlowych
Zobacz więcejKonsola Kupca umożliwia zarządzanie różnymi sieciami sklepów. Umożliwia sprawne zarządzanie wykazami towarów, dostawców, klientów. Definiowanie kontraktów z dostawcami oraz gazetek promocyjnych. Szeroka gama raportów umożliwia dokładne analizy całej sieci jak i poszczególnych placówek.
Zobacz więcejPC-Market - program magazynowy do zarządzania zarówno małym, osiedlowym sklepem jak i wielkopowierzchniowym marketem. Program umożliwia m. in.: prowadzenie gospodarki magazynowej, rozliczanie zmian kasjerów, tworzenie automatycznych zamówień od dostawców, analizę zakupów i sprzedaży towarów za pomocą rozbudowanych raportów, itd.
Zobacz więcejPC-Fashion - rozwiązanie dedykowane dla sklepów odzieżowych, butików oraz sklepów obuwniczych. PC-Market dla branży Fashion jest rozbudowany o obsługę parametrów towarów - m.in. można zdefiniować rozmiary oraz kolory. Obsługa magazynowa została wzbogacona o definicję kartonów. Specjalny mechanizm pozawala na automatyczne generowanie kodów kreskowych dla nowych produktów.
Zobacz więcejGłówną cechą "Retail Box" - stanowiska kasowego wraz z wpłatomatem jest odciążenie pracy personelu z czynności przyjmowania zapłaty za produkt. Klient, po wcześniejszym wyborze produktu - sam dokonuje procesu płatności - za pomocą wpłatomatu. Takie rozwiązanie pozwala pracownikom skupić się na przygotowaniu i wydaniu zakupionego towaru. "Retail Box" to idealne rozwiązanie dla takich lokali gastronomicznych jak lodziarnia kawiarnia czy lokale typu bistro.
Zobacz więcejKasa samoobsługwa pełni funkcję stanowiska sprzedaży, na którym klient sam dokonuje czynności związanych z zakupem produktów. Klient sam, bez asysty obsługi sklepu, skanuje towary oraz dokonuje płatności za zakupione towary - w formie gotówki bądź kartą płatniczą. Pracę urządzeń samoobsługowych wspomaga aplikacja PC-POS - intuicyjny, prosty w obsłudze program sprzedażowy, dzięki któremu proces sprzedażowy przebiega sprawnie i bezproblemowo.
Zobacz więcejAplikacja "BPArchiw" umożliwia automatyczną archiwizację danych z programu PC-Market. Program pozwala także na zdalne wywołanie operacji serwisowych, zestawienie tunelu VPN do dostępu zdalnego, pobrania informacji o stanie komputera z bazą jak i samej bazy.
Zobacz więcejRozwiązanie reklamy przykasowej umożliwia m. in. aktywną interakcję na linii sprzedawca - klient, której efektem jest zwiększenie sprzedaży za pomocą ekranu stanowiska POS, skierowanego do klienta. Podczas zakupu jednego z towarów, klientowi prezentowany jest produkt, który stworzy kompletny, satysfakcjonujący dla klienta zestaw.
Zobacz więcejPC-Market to także wiele instalacji poza granicami Polski. PC-Market zarządza sklepami m. in. w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Oprogramowanie posiada zarówno polską jak i angielską wersję jezykową, a przede wszystkim program dostosowany jest do przepisów handlowych obowiązujących w Anglii.
Zobacz więcejRozwiązanie Fasttrack oparte na programie PC-POS dedykowne jest dla przedsiębiorstw, które poszukują sprawnego systemu do funkcjonowania kantyn, stołówek, gdzie najważniejszą kwestią jest czas obsługi, łatwość obsługi urządzenia oraz funkcjonalność.
Zobacz więcejKonsola Kupca umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów zarówno własnych jak i franczyzowych. Rozszerzeniem programu są aplikacje dostępne z poziomu przeglądarki internetowej - PC-Raporty oraz PC-Cenniki. Za pomocą aplikacji możliwe jest prowadzenie działalności bez względu na miejsce przebywania.
Zobacz więcejZastosowanie konwerterów przy współpracy z PC-Marketem umożliwia: podłączanie urządzeń nie posiadających interface LAN do systemu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sieciowej, integrację rozproszonych stanowisk sprzedaży poprzez sieć WAN oraz wykorzystanie konwerterów do fiskalizowania paragonów z kilku stanowisk sprzedaży na jedną drukarkę fiskalną (Drkufisk).
Zobacz więcejPSS to kolejna sieć sklepów, która do obsługi swoich klientów wybrała kasy samoobsługowe. Powiększona została linia kas - do dotychczasowych trzech, stacjonarnych stanowisk sprzedaży, dołączono cztery, samoobsługowe kasy. Wszystkie urządzenia oparte zostały na oprogramowaniu do obsługi sprzedaży PC-POS, które współpracuje z programem magazynowym PC-Market. Wdrożenia systemu informatycznego dokonał Autoryzowany Partner Insoft - firma Jantar.
Zobacz więcejW nowym sklepie siecii Lewiatan zainstalowany został program magazynowy PC-Market, a na stanowiskach sprzedaży program PC-POS. Część sklepów w sieci Lewiatan Małopolska podlega centralnemu zarządzaniu, które umożliwia Konsola Kupca. Wdrożenie oprogramowania Insoft wykonane zostało przez firmę Polkas - Autoryzowanego Partnera Insoft.
Zobacz więcejFirma Jantar - Autoryzowany Partner Insoft - wdrożyła kolejne kasy samoobsługowe w sieci sklepów. Tym razem na instalację kas obsługiwanych przez samych klientów postawiła sieć delikatesów Alma Market. Stanowiska samoobsługowe posiadają prosty i intuicyjny interfejs programu PC-POS 7.
Zobacz więcejWraz z rozwojem Polskiej Grupy Zakupowej "Kupiec", która w swoich szeregach zawiera 120 placówek handlowych zlokalizowanych na terenie 6 województw, powstała potrzeba rozbudowy systemu informatycznego PC-Market do zarządzania sklepami o moduły PC-Cenniki i PC-Raporty
Zobacz więcejSieci sklepów działające na rynku, charakteryzują się różnymi metodami zarządzania. W przypadku sieci sklepów "Sklep Polski" mamy do czynienia z franczyzą "twardą", czyli dość ścisłym powiązaniem właściciela sklepu z siecią. Za sprawne działanie procesu zakupowego na linii sieć - sklep odpowiada program PC-Market.
Zobacz więcejDelikatesy "Paleo" wciąż poszerzają swoją sieć sklepów otwierając nowe punkty sprzedaży. Tym razem otwarto sklep w Miechowie o powierzchni 390 metrów kwadratowych. Pomocne w rozwijaniu sieci jest oprogramowanie PC-Market firmy Insoft, obsługujące każdy z ośmiu sklepów pod szyldem Delikatesy "Paleo".
Zobacz więcejJak sprawnie zarządzać sklepami w sieci ? Połączenie programów PC-Market oraz Konsola Kupca umożliwia właścicielowi sieci kierowanie pracą sklepów oraz monitorowanie czynności zachodzących na danym sklepie, np. zamawianiem towarów czy zablokowaniem możliwości zmiany ceny towaru.
Zobacz więcejKasy samoobsługowe są urządzeniami, pozwalającymi klientowi na samodzielne zakupy - od skanowania produktów do zapłaty za towar. Oprogramowanie PC-POS - przeznaczone do obsługi kas - jest prostym a zarazem wysoce intuicyjnym rozwiązaniem dla klienta robiącego zakupy.
Zobacz więcejNie tylko wiodące sieci sklepów wybierają oprogramowanie firmy Insoft. PC-Market to także rozwiązanie dla mniejszych sieci sklepów osiedlowych, działających pod jednym szyldem. Dzięki programowi PC-Market możliwe jest zarządzanie kilkoma rozproszonymi sklepami, bez konieczności ich odwiedzania.
Zobacz więcejInsoft wdrożył i przystosował system Microsoft CRM dla firmy DRE Sp. z o.o. - polskiego producenta drzwi i ościeżnic. System CRM wspomaga efektywne zarządzanie informacją o klientach, dostawcach, działaniach, jak również korespondencją i terminami spotkań. MS CRM pomaga zarządzać pracą grupową m.in. w postaci dystrybucji zadań do odpowiednich kolejek i osób. Microsoft CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działu handlowego i marketingu. MS CRM został także zintegrowany z platformą pocztową IBM Lotus Notes Domino
Zobacz więcejInsoft wdrożył system Insoft CRM w firmie badawczo-rozwojowej Blirt S.A. Zintegrowano pocztę elektroniczną opartą na Lotus Notes i uruchomiono komunikator biznesowy Lotus Sametime. Dodatkowy moduł wspomaga działania firmy w zakresie przygotowywania ofert i zamówień bazujących na produktach dobieranych indywidualnie do profilu klienta
Zobacz więcejSystem CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działów handlowego i marketingu, oraz koordynuje obsługę serwisową klientów. Oprogramowanie CRM zintegrowano m.in. z systemem SAP i centralą telefoniczną oraz uzupełniono o szereg funckjonalności i raportów dostosowanych do specyfiki działalności firmy
Zobacz więcejRozbudowane możliwości systemu pozwalają na tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy z klientem na wszystkich etapach - począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc serwisową
Zobacz więcejInsoft wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii
Zobacz więcejDNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes został dostosowany pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych ERP oraz obsługi procesów biznesowych
Zobacz więcejFirma Model Opakowania Sp. z o.o. wdrożyła rozwiązania Insoft dla Lotus Notes zawierające CRM, obieg dokumentów, zarządzanie jakością oraz integrację danych z systemem SAP®
Zobacz więcejINSOFT zakończył wdrożenie systemu "Insoft CRM - System Obsługi Kancelarii” w kancelarii Wardyński i Wspólnicy - jednej z największych kancelarii prawniczych w Polsce
Zobacz więcejSystem Insoft CRM wdrożony został u wiodących europejskich dostawców dla przemysłu meblarskiego, w firmie Pfleiderer Grajewo i Pfleiderer Prospan S.A.
Zobacz więcejPMR zakończył wdrożenie dostosowanego do swoich potrzeb systemu INSOFT CRM
Zobacz więcejMAG już korzysta z możliwości systemu Insoft CRM i platformy Lotus Domino/Notes
Zobacz więcejKolejne etapy wdrożenia INSOFT CRM w Powen S.A. obejmują uruchomienie platformy Lotus Domino Notes dla 350 użytkowników, zarządzanie kontaktami handlowymi oraz system ISOform 9001 do zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000
Zobacz więcejDzięki integracji systemu Insoft CRM z infrastrukturą informatyczną ERP firma Agnella S.A. otrzymała narzędzie do centralnego zarządzania informacją o kontaktach firmy z klientami i dostawcami
Zobacz więcejCompendium wspólnie z firmą Insoft rozpoczęło wdrożenie kolejnej aplikacji opartej o platformę Lotus Domino.
Zobacz więcej