Nowości w ofercie Insoft
Szukających pomysłu, jak przyciągnąć nowych klientów do swojego sklepu, a także zachęcić obecnych do robienia częstszych zakupów ofertę przygotowała także firma Insoft.
"Oferujemy system gratyfikujący, zarządzający promocjami, rabatami czy gratisami, który każdą promocję przygotuje w przeciągu chwili z poziomu przeglądarki internetowej. Dodatkowo zdefiniuje reguły punktowe, które klienci mogą gromadzić za zakupy" – mówi Marek Kołodziej, specjalista ds. marketingu w firmie Insoft sp. z o.o.
"PC-Loyalty to system do zarządzania promocjami w sklepie. Dzięki tej aplikacji można zadecydować, w jaki sposób zachęcić zarówno obecnych jak i potencjalnych klientów do robienia zakupów w naszym sklepie. PC-Loyalty to także integracje z wieloma systemami i rozwiązaniami innych producentów. Jednym z nich jest M/platform. Usługa ta pozwala detalistom na korzystanie z promocji tworzonych i udostępnianych bezpośrednio przez producentów FMCG. Dzięki tej usłudze detaliści mogą w bezpośredni sposób konkurować ze sklepami wielkopowierzchniowymi i sieciami franczyzowymi oferując swoim klientom atrakcyjne promocje na towary będące w ofercie ich punktów handlowych, szczególnie kiedy brakuje miejsca na tradycyjne stanowisko kasowe, a chcemy w bezinwazyjny sposób obsłużyć osoby stojące w kolejkach do kasy" – dodaje Marek Kołodziej.
Sklep to nie tylko sprzedaż, ale także cała praca związana z obsługą, dostawami, magazynem. Dzięki mobilnym rozwiązaniom, z poziomu smartfona można wprowadzić dostawę towarów, a także wykonać coroczną inwentaryzację w sklepie. Nie trzeba przy tym kupować dedykowanego kolektora, a jedynie można wykorzystać do tego swój smartfon.
"
Na smartfonie można mieć również aplikację, która pozwoli na wykonanie przydatnych raportów w dowolnym miejscu. Dzięki widgetom mamy nadzór nad swoim biznesem niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w delegacji albo na urlopie. Za pomocą jednego przycisku można sprawdzić, jaki jest obrót sklepu, jaki wypracowany zysk netto, które towary sprzedają się najlepiej" – podsumowuje Marek Kołodziej.
Do aplikacji tych należą:
-
mPOS, czyli program kasowy przeznaczony na tablety na platformie Android. Dzięki temu wybierzemy sprzęt odpowiedni dla potrzeb i możliwości finansowych. Dodatkowo zajmuje on mało miejsca. mPOS umożliwia sprzedaż mobilną, obsługę dodatkowego stanowiska w sezonie oraz rozładowanie kolejek przy kasach;
-
Mobilny Magazynier, to aplikacja na urządzenia mobilne jako alternatywa dla tradycyjnych kolektorów danych. Dzięki niej w łatwy sposób wprowadzimy dostawę do systemu, a także wykonamy okresową inwentaryzację w sklepie;
-
mRaporty, to aplikacja mobilna do raportowania. Jest przeznaczona na smartfony z systemem Android oraz iOS. Dzięki integracji z
PC-Market oraz NoviCloud / PC-Cloud można wykonać raporty dotyczące sprzedaży czy zakupów z dowolnego miejsca. Zdefiniować panel z własnymi raportami, które pokażą najważniejsze wskaźniki zaraz po zalogowaniu.
Źródło:
Perfecet Store Listopad 2019