Systemy sprzedaży

Informacje prasowe


Hako Polska korzysta z aplikacji CRM firmy Insoft


W działającej w branży profesjonalnych maszyn czyszczących spółce Hako Polska zakończyło się wdrożenie systemu do zarządzania kontaktami z klientami firmy Insoft. Aplikacja gromadzi dane o klientach i produktach w oparciu o serwer linuxowy i oprogramowanie Lotus Notes.

Projekt objął centralę firmy Hako w Krakowie i trzy oddziały - w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie. Oddziały połączone są z centralą poprzez Internet, a dostęp do danych zabezpiecza m.in. system weryfikacji i szyfrowania oparty na kluczu prywatnym i publicznym. Mechanizm replikacji danych o klientach pozwala automatycznie uzgadniać wiedzę między centralą firmy, oddziałami oraz handlowcami pracującymi w terenie.

16.01.2002,
Puls Biznesu

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl.