Zakończone wdrożenia
Wdrożenie Microsoft Dynamics CRM dla DRE Sp. z o.o.
Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM dla firmy DRE Sp. z o.o. System CRM wspomaga efektywne zarządzanie informacją o klientach, dostawcach, działaniach, jak również korespondencją i terminami spotkań. MS CRM pomaga zarządzać pracą grupową m.in. w postaci dystrybucji zadań do odpowiednich kolejek, skąd mogą zostać pobrane do wykonania przez wyznaczone do tego osoby. Microsoft CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działu handlowego i marketingu.
System Microsoft CRM został dostosowany do wymagań firmy DRE Sp. z o.o. Istniejące funkcje i obiekty oprogramowania zostały zmodyfikowane i dostosowane pod kątem działalności firmy, m.in. zastosowano bardziej szczegółową kategoryzację klientów, dodana została możliwość wprowadzenia oceny odbiorcy na podstawie odpowiedniej ankiety. Została wprowadzona kategoryzacja zdarzeń związanych z klientem.
Microsoft Dynamics CRM został zintegrowany z platformą IBM Lotus Notes Domino. Dzięki temu udało się zrealizować jeden z kluczowych celów, jakim było utrzymanie dotychczasowego systemu pocztowego oraz jego dostosowanie do współpracy z aplikacją CRM.
Ponadto Insoft wprowadził do systemu CRM szereg nowych funkcjonalności, obiektów oraz raportów. Wprowadzono m.in. nowe obiekty takie jak: Warunki współpracy, Ekspozycje, Wizyty handlowe, Dostawy i wysyłki materiałów reklamowych. Z kolei raporty specjalizowane pozwalają efektywniej zarządzać danymi zapisanym w bazie CRM.
DRE Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się producentem drzwi wewnętrznych jak i ościeżnic.
Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl