Systemy sprzedaży

Zakończone wdrożenia

Inter-Global - CRM i HelpDesk

Inter-Global wdrożył w październiku 2001 system Insoft CRM dla Lotus Notes. Informacje dotyczące kontaktów handlowych firmy gromadzone są w centrali oraz przez przedstawicieli regionalnych. Dostęp do danych jest ściśle limitowany z uwzględnieniem podziału geograficznego i kompetencji poszczególnych osób.


System Insoft CRM usprawnił zarówno wewnętrzną komunikację w firmie, jak również bezpośrednie kontakty z klientami. Zostało to osiągnięte poprzez integrację systemu Insoft CRM z serwerem poczty elektronicznej oraz serwerem faksowym ExtraFax®. Z kolei dane o płatnościach, sprzedaży oraz ofercie handlowej pobierane są z systemu transakcyjnego opartego na serwerze MS SQL.

Dzięki zastosowaniu aplikacji
HelpDesk podniesiono jakość obsługi klienta, oraz usprawniono zarządzanie ofertą handlową firmy.


Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl