Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

CRM czai się do skoku

Wielu dostawców CRM w Polsce uważa, że miejsca na tym rynku wystarczy dla wszystkich, a jego przyszłość leży w specjalizacji. Firma Insoft od 1998 r. oferuje autorski system Insoft CRM i dzięki jego dobrej skalowalności dorobiła się już 40 klientów. Praktycznie każde wdrożenie jest związane z integracją z systemem sprzedaży - systemem ERP.

Chodzi o to, żeby w jednym interfejsie mieć zagregowane dane. - Rodzaj systemu ERP nie ma znaczenia, dopracowaliśmy się takiej wersji aplikacji, którą jesteśmy w stanie połączyć z każdym systemem, pod warunkiem, że dostawca tego systemu chce z nami współpracować albo dostępna jest dokumentacja techniczna - mówi Dariusz Gorczyca, product manager w spółce Insoft - Integrowaliśmy swój produkt nawet z systemem SAP, który obok firm Siebel, Oracle i PeopleSoft lokuje się w czołówce dostawców rozwiązań CRM. Dariusz Gorczyca przewagę swego systemu upatruje w platformie Lotus Domino Notes, która jest standardem informatycznym w zakresie komunikacji i pracy grupowej.

17.01.2005,
Teleinfo

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl.