Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

Insoft na Konferecji GigaCon 2008

26 maja odbyła się konferencja
CRM GigaCon 2008, organizowana przez zespół Software-Konferencje. Podcas konferencji Insoft zaprezentował oprogramowanie Insoft CRM jako profesjonalne rozwiązanie do obsługi klienta.
Podczas spotkania można się było dowiedzieć, jak przy użyciu systemu CRM, usprawnić działania przedsiębiorstwa w kontekście utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Insoft zaprezentował m.in. możliwości jakie daje aplikacja Insoft CRM wspomagając kontakty z klientami. W szczególności pokazano na przykładach łatwość i wygodę korzystania z aplikacji Insoft CRM.



Tematami tegorocznej konferencji były:
  • Zarządzanie projektami CRM
  • Integracja systemów CRM i ERP
  • Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
  • E-business, E-commerce
  • Outsourcing CRM
  • Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI

Konferencja kierowana była do kadry zarządzającej, przedstawicieli działów handlowych, działów marketingu oraz osób odpowiedzialnych za utrzymanie relacji z klientami.

Więcej informacji o konferencji na http://crm.gigacon.org/prt/view/crm08.html

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl