Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

INSOFT CRM w Elektrim Megadex

Elektrim Megadex zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM dla Lotus Notes. Wspiera on pracę 260 ludzi w zakresie obsługi klientów i kontraktów oraz przepływu dokumentacji. Wdrożenie przeprowadzono w miesiąc.


Głównym celem wdrożenia systemu typu CRM było umożliwienie każdemu pracownikowi firmy łatwego i szybkiego dostępu do uporządkowanej informacji o klientach, zdarzeniach oraz istniejącej dokumentacji. Pozwoliło to na kontrolę nad procesem obsługi klienta, planowanie działań i prognozowanie sprzedaży, a także na usprawnienie procesów obsługi klientów, zautomatyzowanie obiegu dokumentów oraz poprawienie kontroli nad podejmowanymi działaniami. Z kolei kierownictwo uzyskało możliwość bieżącego monitorowania wydarzeń w firmie. Dane dotyczące klientów i pracowników zbierane są automatycznie z wielu źródeł, m.in. z systemu zarządzania przedsiębiorstwem SAP R/3, działu sprzedaży i obsługi klienta, dokumentów wewnętrznych zapisanych w dowolnym formacie, poczty elektronicznej czy faksów. System oparto na platformie Lotus Domino /Notes.

24.09.2001, Teleinfo

07.09.2001, Computerworld

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl.