Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

Insoft na Konferencji Systemy CRM i CEM – kompleksowe rozwiązanie do zarządzania jakością kontaktów z klientami


Tematem konferencji jest przedstawienie trendów w rozwoju współczesnych systemów CRM, ich rola w optymalizacji kosztów obsługi klientów przedsiębiorstwa, na co zwrócić uwagę podczas wybierania tej klasy systemów oraz problemy związane z integracją systemów CRM z innymi systemami biznesowymi w przedsiębiorstwie.

ADRESACI
Konferencja jest kierowana przede wszystkim do:
• kadry zarządzającej
• dyrektorów finansowych
• dyrektorów marketingu, promocji i sprzedaży
• menedżerów pionów obsługi klientów
• analityków informacji biznesowych
• dyrektorów i specjalistów ds. informatyki


Termin konferencji - 25 kwiecień 2007, Warszawa.

Podzielimy się swoimi doświadczeniami, pokażemy nasze rozwiązanie Insoft CRM. Zapraszamy do uczestnictwa. Dla naszych klientów 50% zniżki.

Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy www.kkgroup.pl

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl