Informacje prasowe Insoft na Konferencji Systemy CRM i CEM – kompleksowe rozwiązanie do zarządzania jakością kontaktów z klientami Tematem konferencji jest przedstawienie trendów w rozwoju współczesnych systemów CRM, ich rola w optymalizacji kosztów obsługi klientów przedsiębiorstwa, na co zwrócić uwagę podczas wybierania tej klasy systemów oraz problemy związane z integracją systemów CRM z innymi systemami biznesowymi w przedsiębiorstwie. ADRESACI Konferencja jest kierowana przede wszystkim do: • kadry zarządzającej • dyrektorów finansowych • dyrektorów marketingu, promocji i sprzedaży • menedżerów pionów obsługi klientów • analityków informacji biznesowych • dyrektorów i specjalistów ds. informatyki Termin konferencji - 25 kwiecień 2007, Warszawa. Podzielimy się swoimi doświadczeniami, pokażemy nasze rozwiązanie Insoft CRM. Zapraszamy do uczestnictwa. Dla naszych klientów 50% zniżki. Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy www.kkgroup.pl Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl Program dla sklepu Dla sieci sklepów Dla restauracji Dla stacji paliw Zakup Napisz do nas