Systemy sprzedaży

Informacje prasowe

DNS Polska wdrożył system Insoft CRM

DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych ERP oraz obsługi procesów biznesowych.

W trakcie wdrożenia zapewniono ciągłość działania firmy dzięki wykonaniu importu danych z poprzedniego systemu oraz wykonaniu sprzęgów z innymi bazami danych używanymi w DNS. Zintegrowano dane o kontrahentach pochodzące z różnych źródeł zapewniając jednolite administrowanie oraz pełną synchronizację z systemem ERP. System Insoft CRM został zintegrowany z aplikacjami, które gromadzą i zarządzają informacją na temat potencjałów sprzedaży, z aplikacją zamówień wewnętrznych, jak również z aplikacją służącą do zarządzania wypożyczeniami sprzętu komputerowego.

Została wykonana integracja systemu Insoft CRM z wewnętrznymi bazami danych DNS Polska. Wdrożony system CRM współpracuje z bazą, która odpowiada za autoryzację dostępu do serwisów internetowych firmy; jak np. sklep internetowy, portal informacyjny, biuletyn z materiałami marketingowymi. Istotnym elementem wdrożenia była również synchronizacja z urządzeniami mobilnymi. Uruchomiono również wymianę danych z systemem finansowo-księgowym - informacje o obrotach kontrahentów, ich zamówieniach oraz stanie rozliczeń są na bieżąco aktualizowane.

W ramach wdrożenia
Insoft CRM wykonano dostosowanie obsługi procesów do specyficznych wymagań DNS. Zaimplementowane zostały m.in. specjalne wersje procesu handlowego, procesu obsługi zamówienia, procesu autoryzacji oraz obsługa kampanii marketingowych. Wszystkie procesy w aplikacji CRM są na bieżąco kontrolowane. W każdej chwili można analizować statusy, wartości oraz szereg innych parametrów związanych z obsługą procesu. Implementacja procesów pozwala na automatyzację działań, np. w procesie obsługi zamówienia działają mechanizmy automatycznego wysyłania do klientów potwierdzeń, informowania klientów o statusie złożonego zamówienia oraz generowania powiadomienia dla klienta o złożonym wadliwym zamówieniu. System obejmuje także obsługę posprzedażną, m.in. reklamacje oraz moduły rozbudowy i usługi serwisowe.

Częścią systemu
Insoft CRM jest obsługa programu lojalnościowego. W systemie zbierane są informację na temat jego uczestników. Z kolei punkty zebrane przez uczestników programu, naliczane w systemie ERP, są przesyłane do systemu CRM, a informacja o stanie punktów udostępniana jest klientom.

DNS Polska jest firmą typu CDP (Channel Development Provider), która kieruje swoją ofertę do firm typu VAR. W ofercie posiada serwery RISC i x64 firmy Sun Microsystems, systemy storage firm Sun Microsystems, Symantec (dawniej Veritas Software), Hitachi Data Systems i NetApp, oprogramowanie wirtualizacyjne i zdalnego dostępu VMware, Citrix, F5, ThinPrint, IGEL i Wyse oraz systemy bezpieczeństwa firm RSA The Security Division of EMC, McAfee. Ponadto oprogramowanie HP Software do zarządzania systemami komputerowymi oraz produkty Oracle w tym bazy danych i oprogramowanie warstwy pośredniej. DNS Polska należy do grupy firm DNSInt AG w Europie, działającej w Anglii, Niemczech, Austrii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach, na Węgrzech, Rumunii i w krajach bałtyckich, której przychody w 2006 wyniosły 1,1 mld USD. DNSInt AG jest częścią Arrow Electronics, największego dystrybutora komponentów elektronicznych i systemów komputerowych notowanego na NYSE o przychodach 14 mld USD w roku 2006.

5 października 2008, www.portalcrm.pl, decyzje-IT, magazynit.pl, www.erp-view.pl.




Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl