Systemy sprzedaży


Systemy CRM
Systemy Sprzedaży
Systemy Biletowe
Strona główna
O firmie
Referencje
Prasa o nas
English version
Kontakt
Strefa dla Partnerów



PC-Market 7 w centrali a Mini-Market w sklepach



Mini-Market – prosty i intuicyjny w obsłudze program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych.
PC-Market 7 – program w wersji przeznaczonej do zarządzania siecią placówek handlowych, z możliwością obsługi magazynu centralnego (hurtowni).

Jak to działa ?

Mini-Market to produkt, który na sklepie pełni rolę stanowiska sprzedaży, umożliwiając jednocześnie obsługę zaplecza magazynowego.

Mini-Market został zaprojektowany tak, aby praca personelu była jeszcze prostsza i wydajniejsza. Dzięki funkcjonalności jaką odziedziczył po PC-POS 7 jest niezastąpiony w trybie sprzedaży, a jednocześnie moduł zaplecza w prosty i szybki sposób umożliwia wprowadzenie dokumentów i obsługę magazynu.

Mini-Market to przejrzysty i funkcjonalny system za pomocą którego możemy obsłużyć niewielki sklep, a w przypadku połączenia z modułem centralnego zarządzania, umożliwia stworzenie niezwykle prostej w obsłudze, a jednocześnie funkcjonalnej sieci niewielkich sklepów.

W takim modelu rolę
centrali dla programów Mini-Market sprawuje program PC-Market 7. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market

Specyfika tego modelu zarządzania siecią zakłada pracę w taki sposób, aby działania personelu na sklepie zminimalizować do niezbędnego minimum. Przy pomocy uprawnień istnieje możliwość określenia zakresu możliwości danego operatora lub grupy operatorów oraz zarządzania funkcjonalnością sklepu.

Dokumenty tworzone w centrali są błyskawicznie przesyłane do sklepu poprzez serwer wymiany (SCserver), który został zaprojektowany tak, aby dane pomiędzy punktami a centralą przesyłały się automatycznie bez zbędnej zwłoki. W sklepie należy tylko potwierdzić przyjęcie dokumentu, co automatycznie wygeneruje odpowiednie dokumenty zwrotne dla centrali lub innego sklepu w sieci.

W celu usprawnienia pracy tego modelu został opracowany specjalny mechanizm powiadomień, dzięki któremu obsługa na sklepie jest natychmiastowo informowana o nowych dokumentach oczekujących na akceptację. Dzięki temu w szybki i prosty sposób możemy wykonać dostawę, sprawdzić stan towaru na innym sklepie i wykonać przesunięcie czy złożyć zamówienie do centrali.

Za pomocą uprawnień decydujemy, które dokumenty mają być przesyłane z centrali, a dla których dopuszczamy możliwość tworzenia w sklepie. Centrala PC-Market 7 oprócz możliwości generowania zamówień dla poszczególnych sklepów na podstawie rotacji towarów, umożliwia prowadzenie indywidualnej polityki cenowej dla wybranych sklepów.

Raporty które są dostępne w
PC-Market 7, odpowiednio będą realizować swoje zadania w pracy centralnej. Każdemu sklepowi odpowiada w takim modelu jeden magazyn, przy czym dzięki pracy modułu do zdalnego zarządzania cenami na sklepach możliwe jest ustalenie innej ceny towaru na każdym ze sklepów.

Dla jakiego typu i rozmiaru sieci polecamy takie rozwiązanie ?

Rozwiązanie oparte na Mini-Market w sklepie i PC-Market 7 w centrali zostało zaprojektowane do obsługi sieci niewielkich sklepów. Liczba stanowisk z Mini-Marketem w takiej sieci ściśle zależy od branży w jakiej sklep pracuje.

W przypadku sklepów gdzie asortyment produktów nie jest mocno rozbudowany (np. branża odzieżowa, obuwnicza, piekarnie, cukiernie), a ruch klientów stosunkowo niewielki, system może obejmować 200 i więcej stanowisk sprzedaży Mini-Market.

W przypadku branży ogólnospożywczej gdzie asortyment jest szeroki, a ruch klientów na sklepie jest dość intensywny, ilość danych znacząco wzrośnie. Automatycznie przekłada się to na obciążenie i wydajność systemu - dla takich instalacji ilość 50 do 100 punktów sprzedaży Mini-Market jest optymalna. Wydajność centrali opartej na PC-Market 7 zależy bezpośrednio od parametrów serwera na jakim została ona zainstalowana.

Składniki systemu dla sieci niewielkich placówek handlowych

Mini-Market pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu. Mini-Market obsługuje urządzenia, które są niezbędne do pracy sklepu:
- Drukarki fiskalne
- Inwentaryzatory
- Sprawdzarki cen
- Wagi etykietujące
- Wagi przykasowe
- Wyświetlacze klienta
- inne

PC-Market - umożliwia personelowi centrali sieci sklepów prowadzenie kartotek towarowych, ustalanie cen sprzedaży, organizowanie promocji, zarządzanie zakupami oraz szeroki zakres raportowania i analiz.


Marzec 2011, Detalinfo.pl

Więcej informacji...

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, Market@insoft.com.pl